Пошук
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини

Все про корупцію та боротьбу з нею

ДОСТУП ДО ПРАВДИ

Урядовий контактний центр

Контакт-центр Дніпропетровської облдержадміністрації

Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів суб`єктів владних повноважень

Вся Україна - жителі

Календар
«  Ноябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Інші сайти
  • Юридичний портал Томаківщини
  • Художник Боровик Микола
  • Викривач корупції
  • Сайт Храма Архангела Михаила в Ракитном
  • Статистика

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

    Томаковка 
    Главная » 2011 » Ноябрь » 15 » СКАРГА НА ПРИВАТБАНК!!!
    00:48
    СКАРГА НА ПРИВАТБАНК!!!

    В цій статті я хотів би розповісти свою історію про недобросовісну роботу працівників нашого відділення ПРИВАТБАНКУ!

    Так, 23.02.2011 року я звернувся до Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» з метою заміни картки для отримання заробітної плати (у зв’язку з закінченням строку дії попередньої картки). Під час видачі згаданої картки, мені було доведено наступне, що спочатку я повинен отримати в обов’язковому порядку вже заздалегідь виготовлені на моє ім’я кредитну картку та ощадну книжку («копілку»). Я відмовився від даної послуги банку, але працівниками Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» було зазначено, що керівництво організації де я працюю вже знає та погодило дане питання з банком (щодо обов’язковості відкриття кредитної та ощадної картки), і пояснено що ці картки в подальшому я можу закрити в будь-який час. Також під час видачі кредитної картки мене зобов`язали сфотографуватись з карткою, та працівник відділення банку (Тронько Ю.В.) сама активувала її з банкомату №3898  зателефонувавши з мого мобільного телефону на безкоштовний №8800500804 (як 
    я встановив після цього, дзвінок працівника відділення з мого мобільного був платним – 2.13 грн.).

    Отримавши згадані картки, цього ж дня мною було встановлено, що ніякої згоди щодо обов’язкового отримання кредитної та ощадної картки керівництвом організації де я працюю, банку не надавалося. Також в цей день, я отримавши відповідні роз’яснення та консультації з телефонної урядової «гарячої лінії», фахівців Національного банку України та спеціалістів ПАТ КБ «Приватбанк» у м. Дніпропетровськ, мною було встановлено, що надана мені в обов’язковому порядку послуга (щодо отримання кредитної та ощадної картки) є неправомірною.

    Звернувшись до працівників Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» 24.02.2011 із зверненням закрити кредитну та ощадну картки як такі, що мені непотрібні в подальшому користуванні й надати роз’яснення з цього приводу, працівниками відділення банку було відмовлено. В прийнятті письмового звернення мені також було відмовлено та запропоновано покласти їх в «мусорне відро» (про що мною було зафіксовано відповідний запис розмови з працівником банку Минкою І.А. та керівником цього відділення ПРОЦ У.Б. - яка саме і запропонувала мені покласти мої письмові звернення в "мусорне відро"). Рішення про відмову у закритті карток та прийнятті мого звернення, працівники відділення мотивували відсутністю вільного часу та відсутності мережі в комп’ютерній базі. Факт відсутності мережі в комп’ютерній базі не був підтверджений працівниками обласного відділення ПАТ КБ «Приватбанк», куди я звернувся з проханням перевірити баланс кредитної картки та заблокувати її. 

    У зв’язку з відмовою у прийнятті письмового звернення до Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк», я змушений був надіслати його поштою 25.02.2011, яке було ними отримано 01.03.2011. Відповіді та роз’яснення на звернення я отримав від керівника напрямку операційно-правової роботи ПАТ КБ «Приватбанк» м. Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги 50. 

    Звернувшись 31.03.2011 повторно до Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» з письмовим розясненням обласного відділення ПРИВАТБАНКУ, працівниками відділення було закрито ощадну книжку та видано накопичений в ній вклад. Також було оформлено заявку про закриття кредитної картки та продубльовано інформацію про термін її закриття.

    15.05.2011 я знову звернувся до Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк», здав кредитну картку, яку працівниками відділення було розрізано в моїй присутності та зазначено що картку закрито. На прохання видати мені довідку про закриття кредитної картки мені було зазначено що виявляється це є платна послуга – 120 гривень. Я погодився, 
    та потім працівниця відділення (Тронько Ю.В.) зазначила що ця послуга коштує вже 30 гривень.
    Запитавши куди я можу сплатити ці кошти, працівники запевнили мене, що на це
    потрібен тиждень, та за готовності довідки я буду повідомлений у телефонному
    режимі й зможу оплатити ці кошти потім. 27 травня 2011 року, зателефонувавши до
    Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк»,
    мені було доведено що кредитна картка ще не закрита і видати довідку про дії проведені по цій картці поки що за нез’ясованих підстав не має можливості. З вищезазначених дій вбачаю безпідставну тяганину та некомпетентність з боку працівників Томаківського відділення ПАТ КБ
    «Приватбанк». Також на моє прохання надати інформацію про тарифи банку, зокрема
    за оплату послуг з надання довідок, мені також не було надано як і роз
    `яснень з цього приводу. Отримати будь-які пояснення від керівника відділення Проц У.Б. я на жаль не зміг (виявляється саме під час моїх візитів вона була відсутня - оце так збіг обставин!?!).

    Додатково хотів би зазначити, що під час візитів до згаданого відділення банку, мною було встановлено аналогічні систематичні протиправні дії працівників відділення банку і стосовно інших громадян району.

    6 липня 2011 року я направив скарги з даного питання до ПАТ КБ «Приватбанк» м.  Дніпропетровськ та до Національного банку України. Мені надано відповідні роз'яснення лише від Національного банку України. У зв’язку з завершенням місячного терміну розгляду мого звернення до ПАТ КБ «Приватбанк» м. Дніпропетровськ та відсутністю відповіді, 18.07.2011 за №0567165119 я зателефонував до ПАТ КБ «Приватбанк» м. Дніпропетровськ та поцікавився про результати розгляду моєї скарги, яку останніми було отримано 15.06.2011 (про що є відмітка в рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення). 
    Працівниками ПАТ КБ «Приватбанк» м. Дніпропетровськ зазначено,
    що мого звернення вони не отримували! 
    Ця новина мене ще більше здивувала.

    Жодного реагування районного відділення Приватбанку на мої письмові звернення та запити на доступ до публічної інформації я не отримав і по цей день! А от обласне відділення відреагувало, навіть більше - надано відповідь на звернення яке ними і не отримано (хоча вже пройшло кілька місяців по тому)!?!

    Під час з'ясування істини, я обмежився лише листуванням та телефонними розмовами з представниками правоохоронних органів районного та обласного рівня (до речі, реагування районного відділу ГУМВС здійснювалося лише після додаткового звернення до обласного керівництва), урядової телефонної "гарячої лінії", Національним банком України, Міністерством юстиції України, Головним Дніпропетровським обласним управлінням у справах захисту прав споживачів, Держкомтелерадіо України та недосвідченим районним та обласним персоналом цього банку від якого (обласного відділення) все таки отримав вибачення 08.08.2011 (лист який йшов до мене з 29.06.2011!!!)!

    Так, підсумувавши викладене, враховуючи положення постанови Пленуму  Верховного Суду України від 12 квітня 1996 року №5 «Про практику розгляду цивільних справ за 
    позовами про захист прав споживачів», в діях працівників ПАТ КБ «Приватбанк» м.
    Дніпропетровськ та Томаківського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» я вбачаю
    порушення вимог статті 19 та 68 Конституції України, частини 3 статті 55,
    пунктів 2, 4-5 статті 56 Закону України «Про банки та банківську діяльність», підпункту
    2 пункту 1 статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», статті 7
    Закону України «Про звернення громадян» та вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

    Шановні громадяни, не повторюйте на собі цих зухвалих дій від працівників ПРИВАТБАНКУ, в разі виявлення грубих порушень будь якими працівниками банківських установ, звертайтесь до Комітету з питань контролю над банківськими установами при ВГО «СГОУ «Народна рада» (тел. (044)222 - 53 -00; моб.(067) 803-77-51) правоохоронних органів та суду!!!


    Рекомендовать:
    Просмотров: 9064 | Теги: